Sunday, July 7, 2013

The begin

 Hei sunt adolescena ratacita si as vrea sa va spun multe lucruri carora mie mi se par interesante.
 Se zice ca dupa scris ne dam seama de cum se simte acea persoana , dar eu cred ca din scrisul meu nu o sa isi dea nimeni seama nici o iota. Azi scriu asa , peste cinci minute altfel. Cred ca si voua vi se intampla la fel.
 Astazi , hmmm , sa zicem o zi cat de cat bunicica. Unora li s-ar parea ca la varsta mea sa scriu asa ceva ar fi o prostie , dar pentru mine nu este. Este un loc in care imi pot pune gandurile , ideile in ordine.
 Viata mea! Ce pot spune despre ea? Ca e schimbata? Asta sigur asa e. Cine sunt eu cu adevarat? Oare asta sunt eu? Glumeata, facand glume prostesti pe seama altora sau eu la locul meu doar cu gandurile mele?
 Stau acm si ma gandesc. Uite asa a trecut inca un an din viata mea!
 Am o viata mult mai zbuciumata decat credeti si as vrea sa vio impartasesc si voua!
 Vreti?


                                                                                                                   Semnat,
Adolescenta ratacita

No comments:

Post a Comment