Tuesday, July 30, 2013

One ... poezioara

Pentru talentoasa mea Dany 

Si sa incepem de indata,
Poezia deochiata.
Erau chiar si multe fete
Mari, frumoase si cochete.

Pentru mine voi ati scris
O poezie de nedescris
Chiar daca eu am plecat 
Eu de voi nu am uitat.

Am sa va trimit reteta
As fi scris`o cu o creta.
N`ai nevoie de multi bani
Sa faci ciuda la dusmani.

Se ia cate`o farfurie
Cat mai multe ca sa fie
Si in mijloc tu vei pune
Cate`o felie de paine.

Se ia cate un cutit
Dar nu unul folosit.
Si cu grija taiem painea
Ca sa vada toata lumea.

Intre timp cat se raceste
Paine mare cat un peste
Tu vei merge la dulap
Si in haine o sa sapi.

Iti alegi de imbracat
Ceva sic nu demodat
Si vei pleca pe balcon
Ca sa strigi cu toti in cor.

Cutu, cutu vino aici
Sa`ti dau paine sa mananci
Cat am stat sa o prepar
Pan' la masa o sa sar.

Ca venit ora sa ma duc
La cantina sa ma duc
Caci la cat m`am chinuit
Multa vreme m`am spetit.

Sper ca v`am mai ajutat
Si de foame ati scapat
Imi este dor de voi
Dar nu la fel ca prajiturilor moi.

No comments:

Post a Comment